Oferta pracy

Administrator CRO CZ, PL, DE

Poszukujemy Administratora CRO w pełnym wymiarze czasu pracy do naszego teamu (Praga 1). Do obowiązków pracownika należeć będzie praca z systemem wewnętrznym CRO, raportowanie, komunikacja z klientami, przygotowywanie umów. Wymagamy konsekwencji, dokładności i bardzo precyzyjnego time-managementu. Wymagania: Doświadczenie w komunikacji z klientami min. 3 lata, wykształcenie wyższe ekonomiczne, język angielski w mowie na poziomie min. B2 (narady zespołowe, komunikacja z kolegami w UK, spotkania firmowe), język niemiecki w mowie i piśmie na poziomie B2 (komunikacja z klientami), język polski dodatkowo. Aktywny kierowca kategorii B2. Dobra znajomość MS Excel – dodatkowe wymagane umiejętności na szkoleniu wewnętrznym.

Praca w zespole anglojęzycznym, którego kierownikiem jest obywatel Czech. Praca obejmuje również wyjazdy służbowe w godzinach pracy. Możliwość natychmiastowego podjęcia pracy, warunki wynagrodzenia: 1,2-krotność aktualnej średniej pensji w Pradze + do 0,8-krotności średniej pensji w Pradze w ramach systemu benefitów, którego subiektywnym wkładem jest szybkość, punktualność, dokładność i dyspozycyjność czasowa pracownika dla klienta. Dalej: 6 tygodni urlopu, samochód służbowy, telefon, notebook, posiłki w przypadku wyjazdów służbowych.

Jedná se o práci v anglicky hovořícím teamu, přičemž vedoucí oddělení je české národnosti. Součástí práce jsou i služební cesty v rámci pracovní doby. Nástup možný ihned, platové podmínky: 1,2 násobek aktuálního průměrného platu pro Prahu + až 0,8 násobek průměrného platu pro Prahu v rámci benefit systému, jehož subjektivním vstupem je zaměstnancova rychlost, dochvilnost, přesnost a časová dispozice pro klienta. Dále: 6 týdnů dovolené, služební automobil, telefon, notebook, stravné na služební cesty.

Analityk finansowy CZ, DE

Poszukujemy Analityka finansowego w pełnym wymiarze czasu pracy do naszego teamu (Praga 1). Analityk będzie się zajmował oceną nowych klientów, którzy do tej pory nie zostali wprowadzeni do systemu wewnętrznego CRO. Do obowiązków należeć będzie komunikacja z nowymi klientami, ocena sprawozdań finansowych, pozycji pozabilansowych oraz tworzenie kompleksowych rekomendacji z uwzględnieniem ryzyka finansowania.

Wymagania: doświadczenie w obszarze risk managementu min. 5 lat, doskonała znajomość oraz orientacja w sprawozdaniach finansowych, czeskich i międzynarodowych standardach rachunkowości. Inne wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, język angielski w mowie na poziomie min. B2 (narady zespołowe, komunikacja z kolegami w UK, spotkania firmowe), język niemiecki w mowie i piśmie na poziomie B2 (komunikacja z klientami). Aktywny kierowca kategorii B2. Praca w zespole czeskojęzycznym. Możliwość natychmiastowego podjęcia pracy, warunki wynagrodzenia: 1,8-krotność aktualnej średniej pensji w Pradze, 6 tygodni urlopu.